On-Pack promotie

Pavlov ontwikkelt boekpremiums op maat voor grote A-merken en bedrijven. Van on-pack kookboekjes tot een 'boekje bij de koffie'

Een on-pack boekje over scheren bij een mannenblad. Een minboekje over verzorging van je huisdier bij een bij een pak kattenvoer. Een receptenboekje bij twee flessen olijfolie. Stuk voor stuk premiums die van de potentiële klant een echte klant maken. Of het nu gaat om in-, on of near pack. Zo ontwikkelde Pavlov in opdracht van Philip Morris een vermakelijke mini pocket over de kunst van het bluffen die on-pack bij een doosje sigaretten werd bijgesloten. Dat is pas leuke en originele on-pack promotion.

On-pack promotie verhoogt de omzet, laten producten opvallen in het schap en worden gewaardeerd door consumenten. De kans dat het boek wordt gelezen is groot, aangezien onze boekjes altijd de nieuwsgierigheid wekken om te lezen. Bijvoorbeeld door bekende auteurs in te schakelen, zoals Joost Zwagerman of Arnon Grunberg. Pavlov ontwikkelt al meer dan 25 jaar zeer kwalitatieve boekpremiums die worden ingezet voor loyaliteitsprogramma’s en spaarcampagnes.