Kinderboeken

Pavlov heeft al tientallen kinder- en vakantieboeken op maat gemaakt voor onder meer het Rijksmuseum, KLM, Spido, de OBA, Mazda en Center Parcs. Wij weten hoe je kinderen kunt 'triggeren' en kennen de beste kinderboekenauteurs en -illustratoren van Nederland

Wie de merkvoorkeur van de kinderen weet te verkrijgen, heeft ook al gauw de voorkeur van de ouders. En het zijn de consumenten van de toekomst. Een leuk vakantieboek is daarbij een handig hulpmiddel. Wat dacht u van een tof vakantieboek-voor-op-de-achterbank? Of een boekje met kleurplaten, of een raadsel- of moppenboek? Kinderen zijn echt dol op leuke vakantieboeken. Zeker als ze creatief en doordacht gemaakt zijn, met veel humor.

spido jubileumboekje

Pavlov maakte al eerder kinderboeken en vakantieboeken voor Artis, KLM, het Rijksmuseum, Spido, Mazda en Dolcis. Maar we doen het ook voor úw product of merk. Pavlov schakelt prijswinnende auteurs (zoals Gouden Griffel winnaar Jan-Paul Schutten) en illustratoren voor u in om een mooi opvallend  kinder- of vakantieboek te maken, dat perfect past in uw marketingbeleid.

Ook voor vakantieboeken geldt: het moet wel ‘echt’ zijn. Want dan pas werkt storytelling. Alleen een goed, authentiek verhaal leidt tot openheid, vertrouwen en verbondenheid bij deze jonge doelgroep. Bij Pavlov hebben we al tientallen boeken voor kinderen gemaakt, van vakantieboek tot puzzelboek. We houden er daarbij rekening mee dat kinderen zich (nog) niet zo lang kunnen concentreren of meerdere hoofdstukken achter elkaar kunnen lezen of aanhoren (als het voorgelezen wordt). Daarbij is het visuele aspect (goede foto’s, illustraties en een hele vrolijke vormgeving) natuurlijk van enorm groot belang van de impact die het boek heeft op de jonge lezer.

oba superamsterdammer jubileumboek

Een vakantieboek is en blijft een bijzonder sympathiek premium. Vakanties en autoritten duren soms wat lang, en heel soms kan het gebeuren dat kinderen zich vervelen. Door veel creativiteit bij onze auteurs, illustratoren en vormgevers bent u verzekerd van een opvallend, zeer kwalitatief resultaat, dat gegarandeerd goed uitpakt bij de doelgroep.