Jubileumboek

Pavlov maakt al meer dan 25 jaar oogstrelende jubileumboeken op maat. Voor A-merken en grote én kleine organisaties. Wij denken mee over concept, distributie, content marketing, branding en heritage. Dat doen we met veel liefde voor een prachtig eindresultaat, waarbij we doorgaan onder het motto ‘het kan áltijd mooier’. En dat ziet u aan ons portfolio.

Jubileumboek? Laat u inspireren door het mooiste portfolio van Nederland

Pavlov (zie ook www.pavlovpubliceert.nl) maakt uw jubileumboek op maat. Dat doen we al sinds 1995 voor onder andere  Grolsch, KLM, NIVEA, Center Parcs, Mazda, NS, Albert Heijn, Unicef en nog vele andere A-merken en organisaties, groot én klein. Voor ieder jubileumboek ontwikkelen we een uniek thema en een unieke redactionele invulling. Afgemaakt met een onderscheidende vormgeving en productie die perfect past bij uw product, merk of organisatie. Zodat er uiteindelijk een prachtig jubileumboek tot stand komt dat de boodschap van uw organisatie bevat & versterkt. Een jubileumboek dat daadwerkelijk wordt gelezen en bewaard. Want dat wilt u bereiken!

We houden natuurlijk (net als u en uw doelgroep) niet van saaie verhalen. Dus vermijden we ellenlange verhandelingen en taaie teksten in uw jubileumboek. We kiezen voor een uitgekiende balans tussen beelden, state of the art design en creatieve redactie.

Hoe maak je een jubileumboek?

Of uw bedrijf nu 10, 25, 50, 75 of 100 jaar bestaat, een jubileumboek is een schitterende opportunity om uw bedrijf of merk op een sympathieke manier onder de aandacht te brengen bij klanten, relaties en stakeholders. Want boeken doen het altijd goed. Maar in alle eerlijkheid: het uitgeven van een jubileumboek is een vak apart. Zo ligt het voor de hand om teveel de focus te leggen op het verleden, terwijl het in feite net zo belangrijk is om ook het heden en uw visie op de komende jaren goed voor het voetlicht te brengen.

Een boek wordt een boek alleen goed ontvangen als er een doordacht thematisch concept aan ten grondslag ligt. Dan ontstaat het karakter en krijgt het de content power die je zo graag wilt bereiken. Voor dat concept kunnen wij zorgen. Net zoals voor de het redactionele en grafische stramien, de research, beeldredactie, redactie, eindredactie, vormgeving, distributie en publiciteit. Zodat u wordt ontzorgd. We vertellen er u graag alles over in een verkennend gesprek. Nemen we meteen een grote koffer met boeken mee die we eerder in opdracht maakten. Om u te inspireren.

100% storytelling

Wij maken van de geschiedenis van uw bedrijf of organisatie een mooi, beeldend verhaal. Hoe droog de kost soms ook is. We realiseren een echt verhaal en daarmee pure storytelling. Dat gaat dus veel verder dan ‘platte’ reclame, waar uw doelgroep zo doorheen prikt.

Ons portfolio spreekt boekdelen

De beste manier om ons te bewijzen is ons portfolio. Dan ziet u de tientallen jubileumboeken die we al eerder in opdracht maakten voor uiteenlopende opdrachtgevers. Maar digitale beelden zij niet genoeg: een jubileumboek overtuigt pas écht als u het in handen heeft en kunt bladeren. Dus komen we graag bij u langs om u voorbeelden van jubileumboeken te laten zien die we eerder in opdracht hebben gerealiseerd. Zodat u de feel good factor van een boek zelf ervaart. En dan vertellen we u alles over doelgroepafbakening, doorlooptijden, research, archiefonderzoek, concept, copy, tone of voice,  interviews, redactie en eindredactie, eindcorrectie, beeld/-tekstverhouding, vormgeving, maatwerkfotografie, projectmanagement, financiering, productie communicatie, promotie en bijbehorende PR. Tot die tijd nodigen we u van harte uit om alvast een kijkje te nemen in onze digitale boekenkast!

Ik hoop u verder te mogen inspireren!

 

Michiel Haans (uitgever)
Studeerde Historische Letterkunde aan de Universiteit van Amsterdam. Werkte na zijn studie als eindredacteur voor verschillende bureaus en verzorgde concepten en campagnes voor o.a. Mazda Nederland, Unicef, Bacardi Nederland, Center Parcs, Van der Valk en Max Havelaar. Weet wat uitgeven (het maken van een jubileumboek) anno 2020 betekent en kent de kracht van het brengen van het échte verhaal in branded content. Sinds 1995 managing editor bij Krikke Books en sinds 2012 publishing partner bij Pavlov.

Jubileumboek Van der Valk gemaakt door Jubileumboeken.nlJubileumboek voor GrolschJubileumboek door PavlovJubileumboek voor Openbare Bibliotheek Amsterdam