Fotoboeken

Wij kennen inmiddels de kracht van het beeld

Pavlov maakt fotoboeken op maat voor merken en bedrijven

‘Beauty can be seen in all things, seeing and composing the beauty is what separates the snapshot from the photograph,’ schreef Matt Hardy. Vanuit deze gedachte ontwikkelde Pavlov het fotoboek ‘Kinderen van der wereld’ in opdracht van Unicef Nederland. ‘Wat gaat er door je heen als je naar deze foto kijkt en zou je dat kunnen opschrijven?’

Met deze vraag – en tientallen foto’s op zak van kinderen wereldwijd – benaderde Unicef Ambassadeur Paul van Vliet in samenwerking met Pavlov veertig bekende schrijvers en theatermakers. Kinderen van de Wereld werd een bijzonder indrukwekkende uitgave. Een soortgelijk fotoboek op maat ontwikkelen we ook graag voor uw organisatie.

Boeken met communicatiekracht

Pavlov maakt boeken in opdracht van grote merken, zoals KLM, het Rijksmuseum en Center Parcs. En dat zijn altijd boeken met veel beelden, omdat we leven in een tijdperk waar beelden de doelgroep vaak sterker bewegen dan hele lappen tekst. We weten inmiddels wel dat het ene beeld het andere niet is en daarom werken we alleen samen met de beste fotografen, designers en illustratoren. Samen met een zeer sterke art direction zorgen we ervoor dat u een boek in handen krijgt  met enorm veel communicatiekracht, zodat uw verhaal wordt gelezen én bekeken en uw doelstellingen ook daadwerkelijk worden bereikt.