NIVEA

Een boek voor Nivea met alles over gezichtsverzorging, vroeger, nu en in andere culturen

nivea visages

NIVEA

Voor Nivea (Beiersdorf) realiseerde Pavlov een stralend boek over gezichtsverzorging. Hoe ging het toen en hoe gaat het nu? Welke geheimen hebben andere volkeren voor ons? Voor iedereen die er iedere dag weer fris en verzorgd uit wil zien. De actie was simpel: bij € 15 aan aankoop van Nivea Visages producten kregen consumenten van retail kanalen (drogisterijen) dit gratis boek. Een mooie boost voor Beiersdorf en volop langdurige contactmomenten gegarandeerd. Want een boek gooi je niet zomaar weg. Want: boeken zijn effectief. Boeken zijn leuk. Boeken zijn waardevol. Niet voor niets hebben een miljoen Nederlanders plannen (gehad) om een eigen boek te schrijven. Hoeveel mensen zouden er van dromen om een aansteker, memoblok of muismat te maken? We bedoelen maar. In deze brochure zult u geen sleutelhangers, pennen, flippo’s of prijskortingen tegenkomen. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat boeken per definitie de beste incentives zijn op sales promotion-gebied.

Boeken bieden veel voordelen en weinig nadelen. Zo zal het duidelijk zijn dat een aantrekkelijk premiumboek de omloopsnelheid van uw product verhoogt en extra probeeraankopen stimuleert. Bovendien zijn de productiekosten laag, terwijl de (gevoels)waarde hoog is. Ook belangrijk is dat een boek thematisch ingezet kan worden in een campagne. Zo maakt u van een omzetverhogende incentive een medium waar u uw communicatieboodschap perfect in kwijt kunt. Actie en thema in één. En dat met meer woorden dan in een brochure mogelijk is. Kan het mooier?

Doelstelling

Verhogen omzet én klantloyaliteit

Doelgroep

Consumenten

Opdrachtgever

Beiersdorf

Uitvoering

Hardcover

Category

Profit