Albert Heijn

De Nederlandse eetcultuur in 2020

Een boek voor Albert Heijn van Pavlov

Albert Heijn

Een grote klant die twintig jaar bij zijn reclamebureau blijft. Dat is bijzonder. FHV, nu overgegaan in Jump! beloonde ’s land grootste kruidenier Albert Heijn daarom met een bijzonder kijkje in de toekomst, als kroon op de goede en lange relatie. Als uniek geschenk naar aanleiding van 20-jarige relatie tussen bureau en klant. Toen was het kijken in de toekomst: hoe zou de eetcultuur er in 2020 uit zien. Die toekomst is ondertussen wel heden geworden. FHV bestaat ondertussen niet meer. Maar Albert Heijn en Pavlov wel 😉 Ook eens zo’n prachtig oogstrelend boek maken voor uw grootste klanten? Of al uw medewerkers of relaties? Michiel (06) 426 23 681 kan u er alles over vertellen!

 

 

Doelstelling

Een toekomstvisie op voeding en AH

Doelgroep

Medewerkers FHV/BBDO en Albert Heijn

Opdrachtgever

FHV/BBDO

Uitvoering

Grote folio softcover

Category

Profit