Pavlov maakt boeken op maat voor merken en bedrijven
‘Beauty can be seen in all things, seeing and composing the beauty is what separates the snapshot from the photograph,’ schreef Matt Hardy. Vanuit deze gedachte ontwikkelde Pavlov het fotoboek ‘Kinderen van der wereld’ in opdracht van Unicef Nederland. ‘Wat gaat er door je heen als je naar deze foto kijkt en zou je dat kunnen opschrijven?’ Met deze vraag – en tientallen foto’s op zak van kinderen wereldwijd – benaderde Unicef Ambassadeur Paul van Vliet in samenwerking met Pavlov veertig bekende schrijvers en theatermakers. Kinderen van de Wereld werd een bijzonder indrukwekkende uitgave.Het is zomaar een voorbeeld van een van onze boeken. Een soortgelijk boek op maat ontwikkelen we ook graag voor uw organisatie. Om u te overtuigen hebben we nog even wat redenen op een rij gezet om voor een ’tailor made’ boek te kiezen:
Waarom een boek?
– Boeken hebben een duurdere uitstraling dan een t-shirt, maar een lagere prijs.
– Met een boek kunt u uw boodschap beter verwoorden dan met een kortingsactie.
– Boeken zijn sympathieker dan welke website dan ook.
– In een boek kunt u meer informatie over uw organisatie kwijt dan op een balpen.
– Met boeken heeft u meer mogelijkheden dan met een rekenmachientje.
– Een boekje is beter geschikt als een on-pack premium dan een paraplu.
– Boeken passen beter door de brievenbus dan een fles wijn.
– Boeken hebben in de loop der jaren meer mensen aan het lachen gemaakt dan notitieblokjes.
– Een boek heeft een langere houdbaarheidswaarde dan een nieuwsbrief.
– Een boek kan wel als muismat gebruikt worden, maar een muismat niet als boek…